Witaj!
Zadanie na rozgrzewkę:
Który kret ma oznaczenie litr - l?
https://wordwall.net/pl/resource/1020643/litry
Który kret ma oznaczenie litr - l?
https://wordwall.net/pl/resource/1020643/litry
1. Dzisiaj zaczniemy od matematyki. Zadanie: Znajdź parę
2. Obejrzyj filmik i wykonaj zadania w ćwiczeniach z matematyki na stronie 49.
4. Gabrysia z rodzicami pójdzie zakupić nową pralkę do sklepu ze sprzętem elektrycznym.
Przeczytaj poniżej zapisane zdanie. Czy znasz te rodzaje sklepów? Zastanów się co można w nich kupić.
Mamy sklepy spożywcze, odzieżowe, obuwnicze, apteki, kwiaciarnie, księgarnie, drogerie, sklepy z zabawkami oraz sklepy ze sprzętem elektronicznym, sklepy meblarskie, zoologiczne i wiele, wiele innych.
5. A teraz obejrzyj prezentacje:
6. Gdzie to kupię?
7. Jak zrobić ekologiczne zakupy?
8. Praca w zeszycie z języka polskiego:
- zrób dowolny szlaczek
- zapisz Temat : Idziemy na zakupy
- uważnie posłuchaj piosenki
- pod tematem przepisz pytania, ułóż do nich odpowiedzi pełnymi zdaniami i zapisz je w zeszycie:
Do jakiego sklepu idziemy na zakupy?
Kto idzie z nami na zakupy?
Co włożyliśmy do koszyczka?
9.Obejrzyj filmik. Wykonaj zadanie.
10. Praca w ćwiczeniach z języka polskiego. Zadania znajdziesz na stronie 35.
Topic:
Where is my missing skateboard? Określanie położenia
Dzieci
nauczą się dzisiaj określać położenie przedmiotów:
in w
środku
Where
is the monkey?- Gdzie jest małpka?
In
the box- w pudełku
Where
is the apple? Gdzie jest jabłko?
In
the box- w pudełku
Where
is the pencil? Gdzie jest ołówek?
In
the box- w pudełku
on na
Where
is the bird? Gdzie jest ptak?
On
the tree- na drzewie
Where
is the carrot? Gdzie jest marchewka?
On
the chair- na krześle
Where
is the book? Gdzie jest książka?
On
the desk- na biurku
under pod
Where
is the snake? Gdzie jest wąż?
Under
the rock- pod skałą
Where
is the pumpkin? Gdzie jest dynia?
Under
the bench- pod ławką
Where
is the ruller? Gdzie jest linijka?
Under
the chair- pod krzesłem
Proszę,
aby dzieci wykonały ćwiczenie:
Zadanie domowe:
Zadanie w zeszycie
ćwiczeń- zad. 2 ze strony 63 ( należy określić położenie
zabawek oraz podpisać nazwy zabawek).
Jeśli dzieci
zostawiły zeszyty ćwiczeń w szkole, to proszę aby wykonały
jeszcze jedno ćwiczenie w internecie. Należy pogrupować rysunki w
zależności od położenia.
Oczywiście
ćwiczenie to mogą również wykonać dodatkowo dzieci, które mają
zeszyty ćwiczeń:)
KĄCIK RÓŻNOŚCI
Dzisiejsza propozycja:
Jak zrobić wiatraczek z papieru?
Do jutra!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz